Home / سخن سردبیر / کنیسه خرابه و مسلمانان صهیونیست

کنیسه خرابه و مسلمانان صهیونیست

و بالاخره سنگ بنای معبد دروغین یا همان هیکل سلیمان در بیت المقدس و در فاصله ۵۰ متری مسجدالاقصی گذاشته شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی دو جلسه محرمانه و پشت درهای بسته در سخنانی به مقامات اسرائیلی از الحاق کامل بیت المقدس به اسرائیل خبر داد.

او در دو نشست با وزیران کابینه خودش و مقامات شهرک نشینان که در ۲۵ دسامبر ۲۰۰۹ برگزار شد اعلام کرد که: شما به زودی خواهید توانست در هر جایی از شرق بیت المقدس که اراده کنید سکونت کنید.

بیت المقدس پایتخت واحد و ابدی اسرائیل برای مردم یهود می‌شود و تا شش ماه دیگر چیزی به نام بیت المقدس شرقی وجود نخواهد داشت.

رژیم اشغالگر در سال ۲۰۰۱ تصمیم به ساخت کنیسه ای به نام «کنیسه خرابه» گرفت و بودجه ای معادل ۱۲ میلیون دلار که از طریق کمک یهودیان سراسر جهان جمع آوری شده بود عملیات ساخت را در سال ۲۰۰۶ شروع کرد.

گفته شده که این کنیسه در زمانی که صهیونیستها در تلاش برای تصرف شرق بیت المقدس بودند ویران شده بود.
افتتاح کنیسه خرابه در بیت المقدس همزمان با روز جهانی ساخت هیکل وهمی، دلالت بر وجود اهداف بزرگتر می‌کند.
بلندی، معماری و تقلید از ابعاد و زوایای قدس که در ساخت این کنیسه به کار رفته نشانه ها و مختصات تاریخی و فرهنگی حرم قدس را محو می‌کند.

کشورهای اسلامی در اقدامی‌کلیشه ای و فاقد هرگونه ضمانت با یک خبر ساده افتتاح این کنیسه را به منزله معبری برای تصرف کامل بیت المقدس شرقی و ساخت هیکل موهوم محکوم کردند.

مطبوعات صهیونیستی قبلاً ۱۶ مارس یعنی ۲۵ اسفند را به عنوان زمان جدید استقرار سنگ بنای ساخت معبد سوم سلیمان بر ویرانه های مسجدالاقصی اعلام کرده بودند.

آنها همچنین با وقاحت تمام که حکایت از اطمینان آنها از فقدان هرگونه عکس العمل مسلمانان می‌کند اعلام کرده‌اند روز ۱۶ مارس ۲۰۱۰ زمان ساخته شدن بارگاه سوم سلیمان خواهد بود.

بیشتر خبرگزاری ها و سرویسهای خبری و تصویری بنی اسرائیلی، افتتاح این کنیسه را خبر دادند درحالی که تقریباً سایتهای خبری اسلامی‌به سادگی از کنار این خبر مهم گذشتند. بلندترین و بزرگترین کنیسه که دیروز افتتاح شد به یهودیان اجازه می دهد تا در محل مسجدالاقصی هیکل سوم را بسازند.
در واقع تخریب کامل قبله اول مسلمانان با افتتاح این کنیسه آغاز شد.

رویترز، نیویورک تایمز، اورشلیم پست، آسوشیتدپرس و دیگران تصویر و خبر واقعه را به سراسر جهان ارسال کردند. بر روی دیوارهای گچی این کنیسه، پیام نتانیاهو، نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی به صورت ویدئو کنفرانس بر روی دیوارهای این کنیسه پخش می‌شد انجام گردید.

افتتاح کنیسه، درست وقتی که ایرانیان در اندیشه چهارشنبه سوری بودند، در تدابیر شدید امنیتی و با حضور ۶۰۰۰ نفر از نیروهای ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی که از جشن و پایکوبی بنی اسرائیل حراست می‌کرد و مانع از حتی فریاد برآوردن فلسطین بود اتفاق افتاد. درست در زمانی که به برکت حضور مسلمانان صهیونیست و فتنه گران، هزاران بسیجی و پلیس تهران را از آتشفروزیهای نمایندگان یهود در ایران در امان نگه می داشتند.

آنها آمده بودند تا در ازدحام صدای ترقه ها و کپسولها صدای هلهله و شادی بنی اسرائیل در بیت المقدس و پیرامون مسجدالاقصی بپوشانند تا نتانیاهو با آرامش خاطر اعلام کند: ای بنی اسرائیل از این پس بیت المقدس پایتخت واحد و ابدی اسرائیل خواهد بود.

تأسیس هیکل و تخریب مسجدالاقصی، به منزله برکشیدن و به اهتزاز درآوردن پرچم دولت جهانی بنی اسرائیل و کنار زدن بنی اسماعیل در میدان دین جهانی و دولت جهانی و حتی رسول جهانی اسلام است.

شاید شنیده باشید که سالها قبل، وزیر جنگ رژیم اشغالگر، موشه دایان، با تجاوز به حریم بیت المقدس خود را به صحن مسجد رساند. نخست زیر وقت، خانم گلدمایر او را خواست و مؤاخذه کرد و گفت مادرت به عزایت بنشیند، مسلمانان خاک ما را به توبره خواهند کشید. (ادبیات این عبارت از خودم است.) هفته ای گذشت و از جهان اسلام خبری نشد. در دیداری دیگر گلدمایر گفته بود: ای کاش همان روز که بیت المقدس رفته بودی ما را برای همیشه از دست این مسجد خلاص کرده بود. از مسلمانان خبری نشد.

از نظر بنی اسرائیل این حکومت از اسرائیل دروغین آغاز می‌شود. آنها آن را به یک افعی تشبیه می‌کنند که از سال ۷۰ میلادی، یعنی سال ویران شدن هیکل به دست رومی ها، به حرکت درآمده است. دُم این افعی در فلسطین می ماند و سر آن برای تصاحب و تخریب جهان به حرکت در می آید تا بالاخره در شهر بیت المقدس در هیکل بازسازی شده زیر پرچم یهود آرام پیدا کند.

چنانکه هفته پیش عرض کردم؛ بنی اسرائیل با “برافروختن آتشفشان آخرالزمانی” در جهان، گمان می‌کنند که سر این افعی به دمش رسیده است.

آقای میکائیل هالبرن، خاخام متعصب صهیونیستی، به صراحت و شفافیت تمام پرده از استراتژی نهایی بنی اسرائیل در عصر ما برمی دارد.او می‌گوید:

“نزاع بر سر اورشلیم، تنها برای کنترل تاریخ گذشته به عنوان راهی برای توجیه زمان حال نیست، مسأله بر سر کنترل تاریخ آینده است.”

در واقع این خاخام می‌گوید: کشمکش امروز در فلسطین و قتل عام مسلمانان و اخراج فلسطینیان و تخریب مسجدالاقصی از سویی به گذشته و دروغ بنی اسرائیل بر می‌گردد که همان وارث دانستن یهود برای خلافت جهانی و ابدی است و از سویی دیگر، وسیله و مقدمه ای است برای مشروعیت بخشیدن به توطئه های آینده و کنترل مسیر تاریخ.

رادیو معارف- جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۸۸

About admin

Check Also

سوزنبان

حضرت عیسی(ع) در میان «بنی‌اسرائیل» و برای بنی‌اسرائیل، متولّد و به پیامبری مبعوث شد. اگر چه پیامبران پیش از جناب عیسی(ع) در «تورات» و ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *